Bio, KAOS, Pizza, Sova, Vakna, Matlagning. Äta

Igår var en säregen dag, först gick jag på bio med Jon, 7Miljonärer...rätt skoj faktiskt. Sen skyndade jag iväg till Alex där även Anni befann sig. Drack en skvätt och sen hämtade Tobbe och Bättan upp oss. Färden gick till HC. Vi väntade och väntade och väntade men POFF!, där stod dom, KAOS, grymma vill jag lova. tycker nog faktiskt att Carro och Hannes är bäst. Pizza därefter hos Alex, den innehöll lite väl mycket kebab men annars va den go. Anni fick förressten den största biten haha! Buy see chair ten!
Gick sen hem och lade mej bredvid en varm och gossig Jon, han börjde joba tidigt och kom hem kl.12 imorse...till en sovande Lisa:) sov till 14.00 och därefter var vi långsamma och jag har nyss ätit dagens första mål!

Livet i stort, känns lite krystat.

saker blir bara mer och mer omogna ju äldre man blir verkar det som. haha. Jag orkar inte engagera mig mer. Men jag är inte bitter.


jag har ett litet problem, vad fan ska jag hitta på idag??!  Får nog bli en rulle, kanske? Det enda jag vill och känner för är att vara med Jon, för han är det bästa jag vet. ♥







Simsalabim

Kommentarer
Postat av: Nordman

mkt blev ju ändå bortskrapat. för båda två haha. Men annars får man bajs i stjärten hahaha

2006-11-12 @ 13:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback