En Gul Flamingo...en ful Flamingo?

Ett tag trodde jag att jag var född ur ett öra.

Har ni märkat hur mörkt det är ute, när klockan inte ens e mycket!? Det är nästan så man blir ännu mer mörkrädd...och jäkligt mycket tröttare. Trött är jag ju oavsett belysning...och mörkrädd kan man väl vara även när det är ljust? eller?

Ljust. Mörkt
Ljust. Mörkt

Varför gör man inte pizzakartongerna runda, när själva pizzan faktiskt är RUND?
Eller varför inte göra pizzorna fyrkantiga, när kartongerna faktiskt är FYRKANTIGA?

Har jag sagt att jag är trött på pizza? det e ju bara en tråkig, skitstor macka...en platt macka, med diverse skräp på.


Undrar förressten varför maskar kan delas i tre delar utan att dö, men vid fyra bitar pallar dom inte längre. Märkligt. Mycket märkligt!

Vet ni att Tomten var världens rikaste påhittade figur, tills barn protesterade och menade att tomten inte alls var påhittad. Så numera är han världens rikaste existerande människa. Men inte fan finns väl tomten?




Kommentarer
Postat av: jennifer

Filosofiska Lisa är igång = )
varför dessa tankeställare?

2006-11-23 @ 13:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback