i vått och torrt

Varför blir man alltid som mest sviken av sina närmsta? Man kanske inte ska kalla er nära längre? Så hade iallafall ni gjort, och glömt allt bra och betydelsefyllt för att istället låta någon skitgrej ta över!

Som tur är så finns det människor som man alltid kan lita på och som man vet aldrig skulle svika, vad som än händer! Tack för att ni gjorde min ena halva av lovet superbra!
Jag, Jennifer och Katja drog iväg ganska tvärt till Majja och Teo, Kinna kallade!
Fyra fantastiska dagar fyllda av Alias, Film, Fest och Mys.
Nästa gång e det  Åmål som gäller, längtar som ett svin!

Nu ska jag käka frulle och sedan pallra mej iväg till jobbet.

Jag hoppas jag har fel, proove it !

Come and shine my world

Kommentarer
Postat av: jennifer

vad har hänt? :(
Mitt lov känns väldigt lyckat :D

2006-11-05 @ 19:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback