Days of Pain

Endel dagar, som denna, känns ju ibland åt skogen. Långt från bra...men å andra sidan kan man ju vända på det och låtsas som att allt dåligt är bra. Ett bra exempel på en dålig sak som man kan göra om till en bra sak är Magont, man känner ju att man lever liksom. Fast nu när jag tänker lite längre så var det ett dåligt exempel, för har man ont i magen så kan man ju få vibbarna av att döden är nära...och jag vill fan inte dö på länge!

Dagen började med ytterst lite frukost, vilket inte är bra för då blir jag sur. Sen buss till skolan...tråkigt. Hade bara en lektion...så det var ju iallafall en bra sak, barteknik hade jag förressten för den som undrar. Åkte hem med 12-bussen...en lååång hemresa. När jag till slut var hemma i fula lilla åmål går jag igenom gågatan...där kryllade det av politiker, INTE bra, dom gör mig förvirrad! Vad fan ska jag rösta på?? Begav mig till Jon föratt sedan bli hämtad av bror..åt lite grann när jag kom hem och sen bar det iväg till vetrinären med Frasse. Han skrek hela vägen, villlket var jävligt provocerande och jag kände för att köra av vägen bara för att få tyst på kattskrället. Inte bra! Sen fick han en spruta och nästa månad fick han en tid för kastrering, stackarn. Han skrek hela hemresan också men han blev himla glad och kramgo när vi till slut kom hem. Åkte till Jonen vid fem-tiden, gick och köpte ett piller som gjorde så jag fick ont i magen som bara faaaan! Inte alls bra!! Anledningen till att jag tog pillret var inte heller så bra, men härlig=)  Vi lagae mat...som vi nu har käkat, gott var det! Lämnade även in filmrullen från sthlm-resan...mäkta sugen på att se dom korten minsann=)  Nu ska jag och Söt kolla på film...sen ska jag sova och hoppas på en bättre morgondag. Kramas med söt ska jag göra också...heeela natten:)

Imorgon har jag sovmorgon...sen klassfoto(missar samhällen) och så slutar jag en timme tidigare än vanligt. har nämligen slutat spanskan Jippe:) Det ser ljust ut...
Det verkar även bli en helt ledig helg, det behöver jag! Ingen har ringt än så länge iaf:)


min alldeles egna jag



Det finns ett par saker på min inte-gilla-lista...lite saker som jag är förbannat trött på, så trött på att jag måste hålla dem för mig själv. Jepp så illla är det...men för fan gör något åt det då, det är ju inget jag kan påverka. bara Du/Ni/Dem. Pleeease, otherwise I´ll have to kill you

Mpuq :)*

Kommentarer
Postat av: jennifer

wiiie du har lämnat in korten!!:D LÄNGTAR! ska verkligen försöka fixa o komma till åmål på lovet, blir ju ingen tävling för min del men.. :) nu ska jag dedikera ett inlägg till dig :)

2006-09-15 @ 19:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback