Frukost



Hejsan!

Började skolan kl. 06.00 idag...har frukosten, lite trött men annars e det fint:)
Just nu dricks det kaffe och äts choklad så det e väl ingen rush precis. Har checkat ut typ 4 gäster och gett en tant solarium-ploppar. Första gången jag är på Dalia sedan sommarlovet, trodde att jag hade glömt allt vad HotSoft heter men det gick riktigt bra faktiskt:) Längtar efter Jon, ska dit sen innan han börjar jobbet...en och annan puss lär slinka ner<3
Det e helt sjukt vad veckorna går snabbt i skolan trots att det e ganska tråkigt på dom teoretiska dagarna. Praktik-dagarna gör ett bra break mitt i veckan, känns ju inte direkt som om man är i skolan! soft. På höst lovet ska jag förmodligen få träffa min små chickens:) LOVELI!

We're too numb to feel
The downfall starts right here
Hold your breath and swim
Swallowed by life's tear

Slutar 11.00 och det är ju faktiskt inte så himla långt kvar...typ 3 timmar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Börja skolan klockan 6? Jag tycker synd om dig.

Postat av: Majlis

höstlov höstlov höstlov! bröst!

2006-09-09 @ 17:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback