Kattbebisar och irritation i luften

Sallys barn är fina dom...hon kläckte dom i fredags under täcket i Jons säng. Blod överallt! Kan inte sluta kolla på dem, kan inte sluta lyssna på dem , kan inte sluta klämma på dem. så förbannat söta och oskyldiga. själv e jag tydligen inte så oskyldig och söt inte...nää jag är jätte jobbig och snackar i tomma intet. jag har aldrig någon poäng med det jag säger och jag gör bara någon irriterad. Punkt slut, nu får det vara nog, jag pratar väl om vad fan jag vill, det tycker jag iallafall!
Idag försov jag mig, missade bussen, skönt. hatar skolan! Då kan man ju göra precis vad man vill, nästan iallafall, inte åka tillbaka till Jersey, träffa Kyle, Scott, Jeff och alla igen, inte ligga på en underbar strand och ta en sväng över vågorna på brädan. MEN man kan göra mycket annat, som att bara vara:) Ska nog göra lite ärenden, köpa tröja, köpa mer p-piller och lämna in filmrullen från älskade Stockholm:)

jersey-pose


♥ (^^^,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback