Säffle är en nöt med hårt skal!

För en gångs skull hade jag en trevlig vistelse i Säffle igår, det händer ju inte allt för ofta. Jag drog helt oväntat SJÄLV till grannkommunen, fast besluten om att jag kan ha kul på egen hand. Och mycket riktigt...det hade jag:) Jag är glad att jag har min Jon som ställer upp när han ser att jag är deppig, förbannad och trött på allt runt omkring. Han körde mig så snällt till Anna, en av de få som jag inte alls är trött på. Vi hamnade på en skitkul förfest med trevliga människor. Det kändes så jävla skönt att träffa lite nytt folk!
vi var "ganska"  sega med att gå i regnet så vi missade karusellerna och den enda åktur jag fick i onyktert tillstånd var bilresan hem till älskade lilla Åmål.
Det kändes så skönt när jag satt där på McDonald´s med en milkshake i ena handen och en cheesburgare i den andra, när jag fick se Jon utanför fönstret, jag kände mig fan nykär. Utan dig krashar planet!

Kom hem hmm vid halv 2 kanske, lite osäker. Gick och lade mig, men satan va dåligt jag sov! tusen skumma drömmar svishade förbi i skallen och jag vaknade gång på gång och det var lika svårt att somna om varje gång när Sally låg och gjorde konstiga ljud ifrån sig. Hon lät nöjd på nåt konstigt vis, hon kanske var nöjd med bebisarna som sov så gott vid varsin puppe.

Idag tvingade Jon mig att kolla på film och jag fick stränga order att inte somna, som jag alltid gör! Den filmen kunde man ju fan inte sova till, den var hur br som helst och jag missade bara nåågra minuter haha, men det var lite Jons fel;)

Hur som helst sitter jag hos Bätta Spätta nu och hon är, ja va ska man säga...oslagbar, henne kan man säga allt till och man kan lite på henne till 700 jävla % Världsklass på den kvinnan, kan det vara så att hon är kvinnan i mitt liv ? haha.


räven Ruben är för den delen död och begravet, lite synd tycker jag. Han var en trevlig kille, trots att han bajsade på min arm.

Mama

nepp nu får det vara slutskrivet.
PungLängreÄnPenis

Kommentarer
Postat av: jennifer

hey babe.
trevligt o läsa om ditt liv såhär så man håller lite koll :d
asså katja vill inte komma på lovet för att sara o sabina antagligen inte kan. hon vill hellre at en kort helg, o hon vill ändå inte va brta så länge om vi skulle åka på lovet.. vet ej vad jag ska göra. men skulle jag få välja skulle jag stanna hela jävla lovet där nere.. ska ta o snacka med henne, får väl kanske ta o åka ensam då :/ men men hon ska inte få stoppa mig1 åker vi en helg blir det ju dsom förut, kommer på fredag kväll, åker på söndag morgon typ. :( naej det här löser jag. saknar ju däj, min ankplopp. pussiipussii

2006-10-01 @ 13:52:58
Postat av: jennifer

STJÄRTHÅL!
jaa det skulle vi kunna, är bara det att det fortfarande känns så jobbigt och dyrt att ta sig dit :( och SÅ rik ät jag inte.. det verkar bli så att det bara blir jag, men vet inte hur jag ska göra, katja lär bli sur.. Men jag VILL verkligen åka.. men du.. ringring, why donät you give me a call? skulle inte vi ringa en gång i veckan!!? det va faktiskt din tur.. :(
PUUUUUUSSSSSSSSSSSSS på lillfingret.

2006-10-03 @ 20:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback