spännade dag må jag säga!

Lördag! ja vad ska man säga, jobbade till 18.00, sen var det HC som gällde. tänkte dock att jag skulle ta det jäääävligt försiktigt, men icke. Blev dyngrak. Absinthe here I come.
Söndag. rejält bakfull, spytt som en gris, skakat av illamående...likblek. JOBBA! klocken halv jäkla 12 bar det iväl till lilla kiosken, kunde knappt stå på benen, men men, shit happens. Fy satan vilken hemsk dag haha. Nära-döden-upplevelse på hööög nivå;)
Jag älskar livet, men fan va jag hatar bakfylla!

jag är trött på att dö...förressten, jag kan döda, jag är faktiskt kapabel till det. jag ska fan döda den jäveln som...förtjänar att dö. fy fan, om jag bara kunde göra allt ogjort. lessen för det här. väldigt lessen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback