Frillan fixad och schemat spikat



image236


Att ha en lugg är inte lika glamoröst som man skulle vilja att det var.
Men det är snyggt.

Jobbar och sliter, det är skoj. Dock är inte allt lika skoj, mitt schema över jul är katastof!
How am I gonna surive? Julafton ett minne blott. Likaså Juldagen och Annandagen. Uh.

En Åmålsvistelse har jag hunnit med denna vecka, skönt med lite lugn.
Prisa Gud för tåg och fritidskort med ett Haleluja by Amanda Jensen.
Självklart blev det en tur till Karlstad med shopping och Ikea. Och ett besök
i Grillköket, där jag kom på mig själv med att vara ovetande min egen adress
då Beth ville ha den nedskriven. Det fick bli en gissning.

Igår fick JAG ett kärt besök. Majja kom hit och delade en flaska vin med mig:) Mycket snack om sex och liten verkstad vad det gällde at ta sig till krogen, vi hamnade på McDonald´s isället med varsinn glass. Sen åkte vi hem igen och myste ne oss i min kära säng.

Nu ska jag till jobbet. Häj.

Kommentarer
Postat av: jennifer

världens snyggaste lis!
tänk vad underbart det hade varit om jag också bara kunde titta förbi sådär lite då och då! :(

Postat av: Madde

Tjaa. Är de på ett hotell du jobbar lr?! Segt att jobba på jul lr!? :P

2007-12-11 @ 19:19:11
URL: http://linkan88.blogg.se
Postat av: Madde

JO visst har jag blogg :) Vem har inte det nu för tiden :D Okej trevligt! Trivs du då?! Jag bor i karlskrona med min pojkvän, just nu är jag bara timanställd inom kommunen så jag är ute på olika skolaor och jobbar i kök och städ, finns väldigt många skolor här så jobbar nästan varje dag har nu det senaste jobbat typ2månader i strek. Tycker det är ett väldigt roligt jobb då jag får se så olika skaer och ställen.Den enda nackdelen är väl att dem jag jobbar med är såå gammla. :P Puss

2007-12-12 @ 15:24:45
URL: http://linkan88.blogg.se
Postat av: Madde

För min pojkvän läser några kurser här så då följde jag med han :DMen ska bara bo här till i juni ungefär sen flyttar vi till kalmar där min pojkvän läser. :) Okki så bra då, Jo jag trivs jätte bra, lagom stor stad och trevliga människor.. :) Vi flytta hit i mitten på oktober! :D

2007-12-12 @ 16:19:15
URL: http://linkan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback