Shitholes

Jorden snurrar lite väl fort ibland.

En bra sak mitt bland all tillfällig skit. Jag fick ledigt den 26 ändå! Jag har världens bästa chef!
En annan bra sak i tillvaron som gör det lite lättare, jag har köp en klänning till nyår. Nu slipper man den stressen.

Majja, tack för att du är bra. Jag hittade hem trots att jag var nästintill blind utan mina linser haha. Hade jag glömt blindkäppen hemma hade det vart värre.
Anna bor fint, jag var hemma hos henne igår och fikade och åt och gjorde "staden".

Mamma o Pappa gillar mig skulle jga tro, dom hälsar på konstigt mycket, imorrn är det dags igen:)

Jobb ikväll, maaaat!

image241


pungar

Kommentarer
Postat av: Majja

Haha, du är min blindbock!
Tack för pungarna i slutet där, dom värmde. MYYYYYYS. Fan vad jag är trött också. Men jag längtar till nästa vecka för då ska du komma hit! Om jag så ska skicka en lyftkran! RÖV och puss

2007-12-13 @ 14:03:56
Postat av: jennifer

men skriiv jag har inte hört nåt av dig på evigheter!

2008-01-06 @ 16:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback