jag är friiii

FY FAN VA JAG ÄR BRA!

image145

8/6 2007, Dagen i mitt liv, dagen då en av mina största drömmar gick i uppfyllelse.
dagen jag väntat på i urminnes tider.

Dagen började med en smått hysterisk champagnefrukost i parken, någon som inte blev apradar? näää
Åt sedan en avslutningslunch på Dalia, även den hysterisk. så hysterisk att rektor Kerstin Olsson blev röd i ansiktet av ilska. Men vi var lyckliga så vi sket i henne och sjöng högt iallafall.
Alla tal som hölls under dagen framkallade myror i brallan.
Klockan 15.00 sprang vi ut, vilken känsla, vilken lycka. När jag väl lyckats krångla mig fram till mina gratulerande släktingar mm. var jag så lycklig att tårarna sprutade.

Jag tror inte på Gud men jag måste nog ändå tacka honom för det fina vädret.

Kvällen var exemplarisk även den. Först kalas hos mor och far, sedan förfest hos mig och Jon. balkongen var fullbelammrad vill jag lova! Ett oväntat och kärt besök av Alberth, Anders Marcus och David gjorde kvällen ännu roligare.
Hela dagen gick så snabbt och jag vill än en gång blanda in han där uppe som jag inte tror på, klockan behöver faktiskt inte nödvändigtvis gå så satans snabbt! Jag blir nästan ledsen när jag tänker på att jag aldrig kommer uppleva den dagen igen.
Hela studentveckan var sjukt roligt, massa fest och höjdpunkten var (förutom studenten) vår studentmiddag på Rosellmagasinet onsdagen den 6/6. God mat, glada människor och mycket vin.




STORCH!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Tja!
Fina bilder du:)
Ifall du undrar vem jag är så gick jag Sp3...
Hoppas du hade skoj på HC i fredags...det hade jag...lite för roligt! Gjorde säkert bort mig fullständigt för jag blev alldeles för full!
Kommer dock ihåg att jag träffade dig där, hoppas jag inte gjort nåt oanständigt:)?!
Kram på dig!!

Postat av: Jenny

Hehe...va bra;)
Jo, förhoppningsvis lär vi väl ses igen.
Dalsland är ju inte allt för stort och Hc är ju ett trevligt uteställe så där lär jag dyka upp igen:).
Va händer för dig i framtiden förresten? Blir det jobb eller plugg eller vad?
Kram kram från Jenny!

2007-06-14 @ 21:55:52
Postat av: jennifer

HEJ LISAPLUTT ;D
FYFAN, lite avis, din fjant. haha :)
saknar dig, du får lova att komma sista veckan i juli :)
lav ju kamel

2007-06-16 @ 16:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback