Midsommar, Planer och Mys

(ännu en tredagarsfylla passerad. Dagen innan Midsommar, Midsommar och dagen efter Midsommar. Fan)




En Midsommar fylld av vatten skorna, men även fylld av glädje...och öl förstås.
Källarholmen

Idag laddade jag batterierna efter all fylla, känner mig redan piggare.
Sov till typ 12 imorse, sen även en timme i solsängen. Sen gjorde
jag en sak som jag sällan gör och minns faktiskt inte när jag gjorde
detta senast. Jag tränade! Fy kattsingen va jag kände mig duglig efteråt.
Fast sen åt jag grillkorv...

...och nu ska vi tydligen baka negerbollar här!

Har även funderat en hel del på flytten idag, och planerat i mitt huvud
vad som ska med och vad som hamnar på soptippen. Längtar som fan,
nu vill jag bort från allt vad Åmål heter!

Nu är det myspys som gäller.

Häjj




Kommentarer
Postat av: jennifer

HALLÅ VA!?
ska du flytta???
vi behöver höres i telenfån :)

Postat av: jennifer igen

MEN VAFAAAN!
:( jag har ju typ tagit ledigt den veckan nuju, aja bara säga att jag visst kan jobba :) men assååååååå de ät typ enda tiden jag kan :( åker till greece den sjunde och kommer hem den 21 och börjar skolan den 23.. vi skulle ju gå på grönan! nu blev jag besviken :( säkert att du inte kan jobba in dom dagarna lite senare då? och sen i september opererar jag mig och då är jag invalido i hundra år.. isf typ en helg när vi börjat skolan.. men det är ju så jävla kort :( hmmmmm

2007-06-26 @ 16:02:50
Postat av: jempa

okej.. :( när ska vi ses då??
WHAT, när bestämdes det?? fyfan va kul! Jonis också va? :) haha lättare att åka till götet jö :)
PUSS <3

2007-06-27 @ 15:16:23
Postat av: Anonym

hejsan... jag tänkte inte skriva något om detta inlägget, utan om vad jag tycker om din blogg i allmänhet, den är toppen! wow, en av de bästa, fortsätt att lägga ut skojiga bilder, det gör allt så mycket roligare.. det var bara det. tack för mej!

2007-07-04 @ 20:28:55
Postat av: lisa

tackar anynoym, namn nästa gång!

2007-07-04 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback