Inflyttningsfest

I lördags hade vi inflyttningsfest här i mysboet.
Vin och Sambuca regerar, även så sexsnack.

I can take about an hour on the tower of power
'Long as I gets a little golden shower

" Vadå, ska jag svälja och må dåligt?"
"Studsa mot mitt ben"
"Man ska dregla, det är knepet"

Ja, det var endast ett axplock av alla sjukt roliga komentarer under kvällens lopp.



Fick just höra att det snöar i Åmål, snyft. Jag blir avundsjuk as hell. När ska snön komma här då?
Jag ska iallafall köpa vinterskor idag. Och badtofflor, att ha i duschen.

You know what? Jag är klockren, det har min chef sagt. Jag är lycklig.

Nu ska jag måla min skafferidörr;)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag hade helt glömt bort det där med studsa på ett ben...=D
Köss

2007-11-14 @ 10:42:44
Postat av: jennifer

det ligger typ mer än en decimeter snö här!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback