Nattjobb och finbesök

Finfrämmat får man aldrig för mycket av, igår kom mor och far och överöste mig med bullar skruvar i vägarna. Mycket najs. Inte helt fel att ha sådana päron.
Vid 6-snåret fick dessa lämna mig till ödet, då jag skulle kämpa fram några timmars sömn inför nattens jobb.
Jobbade med Ester och Petra, sköna töser. Mycket snack om snusk och kärlek...och spöken, vi skrämde skiten ur varandra ska ni veta!
Vid 03-tiden var det dags för dygnets andra finbesök.

-Ester, är inte han vääldigt lik någon?
-Hm, njaeaa.
-Men what the fuck, det är ju Moneybrother!
-Oaw,  men är det inte han Fares som sitter bredvid?


Ja vad ska man säga, lite nervositet kom smygande när jag skulle servera Pengabrorsan en falukorvsmacka, som dessutom satt bredvid en man som är med i mina två favoritfilmer, Smala Sussie och Jalla Jalla.

-En falukorvsmacka, varsegoood.
-Wow, vilken grej?!

Ja, du arma skapelse, denna mackan ser inte lika god ut som din musik är bra, neej.





Nattens andra höjdpunkt var ett gäng stammisar som såg till att vi fick 54 spänn var i dricks, Lisa lycklig.  Jag  har en plan -  all dricks  hamnar i en burk , vars innehåll kommer ta mig till Asien nästa vinter. Självklart räknar jag inte med att enbart dricks ska få min dröm uppfylld, nepp, men det  är en bra start på mitt sparande.

Oh, jippi! Tänk att en klocka kan föra mig så glad, om en timme kommer bäbbäboo hem, det bäst jag har. Egentligen...skulle man inte kunna lägga han i burken också?

En sista kyss innan du hamnar i burken honey. En investering i mitt liv kan man väl säga.
Men andra ord, och lite vanligare sådana . Jag Älskar dig.
image225





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback