Fabboriiter

0nsdag 31/10 - o7

Räkningar är min värsta fiende!
Nu kommer Nettos nudlar väl till pass.

Ett kärt och efterlängtat återseende. Majja kom och hälsade på mig i måndags. Eftersom jag självklart missade spårvagnen när jag skulle möta henne, fick jag trots hennes dåliga lokalsinne locka henne åt mitt håll så vi kunde mötas i ett moln av kramar på mitten, och det lyckades!
Majja och jag har många saker gemensamt, bland annat det där med lokalsinnet, det fungerar inte som det ska på mig heller.
Efter att ha visat upp min lilla lägenhet och käkat smörgås begav vi oss till stan och drömde oss bort bland höstens heta trender som våra pojkvänner i stor utsträckning ogillar, ännu en gemensam sak.
När magarna började kurra åkte vi hem igen och hyrde en film och åt korv med bröd. "Underbara älskade" blev det, äntligen! Har velat se den länge, men har man pojkvän får man inte se sånt skräp. Den filmen var allt annat än skräp vågar jag lova!
Dagen därpå, igår alltså, blev det lite mer shoppande, då plötligt Bettan ringer. Hon var i Göteborg, vilken lycka. Hon hakade på, Majja åkte hem runt 13-tiden så då forsatten jag och Bettan att göra staden. Sen kom även Eve och joinade oss. Vi hamnade tillslut i baren på en krog. Myys.
Mycket skoj att träffa lite favoriter!
Himskens synd bara att Jennifer, en annan av mina favoriter inte kunde komma!

På fredag ska vi åka till Åmål och Halloween-festa.
Saknar mina missar hur mycket som helst! Ska bli
så gött att kramas med dom:)

image219


Nu ska jag städa lite.

Chickawackawoom

Kommentarer
Postat av: jennifer

missade jag dig, majja, bettan OCH krogen :(
tack för att du är så go jag vet att jag hade kännt mig som hemma i götet :) jag var på krogen igår :) men jag hade inget roligt tjoflöjt. Det kommer bättre tider inte länge kvar till operationen nu!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback