Floragatan photoshoot

image201

Lillemor tigger och ber om den lilla korven...som jag själv åt upp.

Idag har jag sovit ut, för första gången på 2 veckor. Fy heeelvete va gött!
Inga små kissemissar som var uppe och rotade heller, dom sov som
små grisar dom med:)
Sarah ringde igår, skönt att äntligen höra från henne...saknar massor!
Hon kom med ett hujedamej skoj besked, hon kommer hem i 4 dagar
den 21 oktober! Då jävlar ska hon komma till Göteborg, det ska jag se till!
Nu är det bara ett levnadstecken från Bettan som saknas...hmm, when??

Jag känner mig halv utan er



När Jon kommer hem, om typ 2 timmar är det fotografering som gäller, tihi. Pälsen ska få liv igen!

fevvah

Kommentarer
Postat av: Majja

Hahaha, så jävla charmig bild! Ey, mannen, när blir det egentligen inflyttningsfest? Pussi (L)

2007-10-04 @ 15:51:36
Postat av: jennifer

JA, när blir det egentligen?? är ju bra att veta när man ska hitta sig en resa :)

Postat av: lisa

hörrni alkisar, jag vet faktiskt inte det:P möjligen samma helg jag flyttar ner, alltså den 20e. knöllkörv

2007-10-04 @ 20:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback