Nyfikna jävlar!

Jag ska börja detta inlägg med: FY HELVETET VAD DET GÖR ONT! Jag trillade nyss i duschen haha, vänster skinka lär snart byta färg.

För övrigt är allt på topp, har bott här i 6 dagar nu och det känns bra. Jag har börjat hitta ganska bra, lägenheten börjar se hyfasd ut och bäst av allt, jag har fått ett jobb! Var på intervju igår och det sluatade lyckligt:) Ska inte börja förrän i november någon gång så jag har tid på mig att få det riiiktigt långtråkigt tills dess.
I måndags kom Elisabeth hit och gjorde mig sällskap i några dagar, det var mysigt. Vi lyckades med något av världshistoriens mest onyttigaste bravader, vi åt på McDonald´s tre dagar i rad!



Igår firade jag och jon att jag hade fått jobbet genom att åka till Ikea, mohahaha! Jag brukar få som jag vill när jag har vart extra duktig. Vi fick med oss fina grejer hem minsann, nämligen detta:

image218

Imorrn kommer min mor och far och hälsar på, pappsen ska hjläpa till att skruva up diverse hyllor och mamma kommer troligtvis springa runt och städa och ändra på allt. För att hon  ska slippa göra sån skit så ska jag städa nu.
herrrå





Kommentarer
Postat av: jennifer

Du skulle ju bojkotta donken!! :O

Postat av: lisa

ja, men det var ju INNAN jag visste allt det där:P

2007-10-27 @ 19:26:56
Postat av: jennifer

jaha :D

2007-10-28 @ 01:15:53
URL: http://denotroligajennifer.blogg.se
Postat av: jennifer

jaa jag vet..men grejen är att jag tycker jag frågar ganska mycket och liksom försöker höra av mig till folk. Men ändå så blir det aldrig nåt :( så det skulle varit jätteskönt och få komma ner till dig och majja och känna att ajg har vänner som bryr sig :)

2007-10-31 @ 13:15:02
URL: http://denotroligajennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback