sista arbetsdagen!

söndag 14/10-07

Min sista dag i Grillköket idag...skruvat! Ja klev ut genom dörren med en en blandning av sten och fladdrande fjärilar i magen. Samtidigt som det kändes otroligt sorgligt så pirrade det ändå i magen av spänning inför kommande helg då jag säger farväl till Åmål.
Blödig som jag är ville jag inte under några omständigheter säja adjöken idag, då bade Anki och Julia också är lipsillar som jag. Kom överens med Anki att jag skulle komma in någon dag till veckan och kramas hejdå.
Skjutsade hem Julia, vi ville inte heller säga hej då så vi bokade in en fika och tar tårarna då haha. illa.

image212

Kommentarer
Postat av: jennifer

MEN SNYGGAPA!!!!!!

Postat av: Verra

Snyggt

2007-12-05 @ 21:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback