fenomen a la byhåla

image199

Småstad i alla ära. Jag gillar det! Jag tycker faktiskt om Åmål...säkert är jag inte den enda.
Men! Vad kommer det sig att ingen vill bo här? Om Åmål vart en människa, hade denne
person systematiskt sökt sig till en kurator om helgerna, då alla fulla ungdomar väntar på
att klockan ska bli 02.00 och man får gå hem och lägga sig. Då sista klunken öl lagt sig som
ett moln över hjärnkapaciteten och alla lovar sig själva att detta var sista gången
någonsin jag festade på hemmaplan.

Åmål står tomt, alla har flytt fält.
Drömmar har gått i uppfyllelse, eller?
London, Oslo, Geijlo, Luleå, Göteborg, Karlstad...hm? Så vitt jag vet längtar ni alla hem en smula.
Ge mig ett svar, please! Kommer jag också längta tillbaka?

Kommentarer
Postat av: jennifer

tack :D jag har fortfarande inte vant mig, så jag vet inte än, det är BAOTA KORT/TUNNT :O
Ja din design var jättefin :) du har alltid haft känsla för sånt :) ÅH jag längtar tills nästa gång jag får se dig, jag va lite deprimerad förra gången vi träffades så kanske va därför jag tyckte sådär..:) det skulle va jättekul om sara och katja också ville komma! :) Kan hända att sara kanske åkt till alperna då bara :( pusspusss

Postat av: jennifer

haha jag vet! men hon ska typ vara där i några månader som skidlärare tror jag =) tra la laa.
böö.
haha ja jag kollade faktiskt när vi pratade på msn, den helgen är det typ redan slut biljetter på söndagen, med sj.. :) får väl åka böss!
KÖSS

2007-09-27 @ 16:09:27
URL: http://denotroligajennifer.blogg.se
Postat av: jennifer

meh nu ska jag välla blogga för din skull igen då :)

2007-09-28 @ 13:44:16
URL: http://denotroligajennifer.blogg.se
Postat av: jennifer

skriv meer :D
jag vill ha mer :D

2007-09-29 @ 13:32:31
URL: http://denotroligajennifer.blogg.se
Postat av: Majja

JA LISA, du kommer att längta tillbaka då och då. MEN då ska jag övertyga dig om att du är på rätt plats :) pussaiiii

2007-09-29 @ 14:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback