Fiskbullar i dillsås och nybäddad säng

Returen har fått ta emot vårt köksbord idag, även så skrivbordet och minibordet.
Sängen hamnade i Torbjörns förråd!
Fan, jag skulle skära upp en enslig lite avokado och insåg snart att jag inte hade någonstans att äta upp den på, eftersom bordet var borta. Jag kunde inte heller äta den i datarummet för skrivbordet var borta och datorn nerpackad. Jag fick helt enkelt sätta mig i soffan framför Tvn, som jag inte fick igång.
Sen blev jag sjukt sugen på att kasta mig på sängen och kolla på lill-tv:n, men jag kom inte längre än till tröskeln då jag mindes att sängen nyss travat ut genom ytterdörren.

Inatt ska jag sova på Floragatan, i nybäddad säng, med en inte helt främmande karl vid min sida.

Häromdan diskuterades matvanor, hur dom förändras gemon åren. Och med ett litet erkännande kan man konstatera att mina förändrats drastiskt genom åren. Min favoriträtt var fiskbullar som barn! Skulle inte ens tänka tanken att smaka på en i nuläget, fy fan va vidrigt!



En annan nämnvärd sak, Facebook borde brännas på bål.

Nattistrut

Kommentarer
Postat av: jennifer

vad har facebook gjort för att förtjäna detta??

2007-09-18 @ 14:59:46
Postat av: lisa

inte så mycket faktiskt, inte mer än att det är fult och cp haha:)

Postat av: jennifer

haha och ändå så säger du såna hatiska ord :P
jag vet inte hur jag ska ha råd att åka till dig :(
men det måste lösas på nåt sätt!!

2007-09-21 @ 18:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback