resultatet är..

...en svindlande bakfylla.

Gårdagen var givande, mycket givande. Ja, den var så givande att det bjöds på allt för mycket låtsas-jäger, en vinflaska för mycket och en amaretto för mycket. Men bara om man ska förhålla sig till bakfyllan, suddar man bort ordet bakfylla ur ordboken återstår endast ett sjungande runkande åhåjaja, va allt år bra!
Karl och Oskar, hycklare var ordet. Gossarna konfirmerades igår, vilket innebar kääääk! Efter vidriga sektliknande sessioner i kyrkan, sjöv vi tacos i massor och det var gott må jag säga.
Några timmar senare var vi redo för att låta alkoholen ta över kvällen, så vi gick hem till Eric och Sofi. Även Mia, Ida och Robert hakade på. Helt plötsligt fann jag mig själv och Robert, med fjällräven så klart, utanför Hc. Men sen är vi plötsligt inne på Xo för att slutligen hamna inne på Hc.

Lyckligt lottad som jag är så öppnade jag kiosken imorse, så sovmorgon och mys var ju bara att glömma. Som tur var så var Sarah lika bakfull som jag och hade aningen mer fylleångest att bjuda på och vi klagade ikapp hela dagen.

Igår var även en stor dag för några mycket små varelser. Lillemor fyllde 1 år och Sally var en stolt mor hela dagen. Kunde knappt hålla mig från tårar när dom fick varsitt rosa halsband runt halsen och dom såg sådär sjukt söta ut. Dom fick faktiskt en fluffig liten kissesäng som jag köpte på Ikea sist. Oh massa mat fick dom också.

image182



Nu ska jag nana ner mig och förhoppningsvis gör resten av minfamiljen det snart också.


Kommentarer
Postat av: jennifer

åhh :D YIPPIIEEEEEEEEEE
jag ska på inflyttningsfest i götet :D:D
puspuspuspuspuspuspus<3

2007-09-10 @ 11:23:14
Postat av: jennifer

heej läckerbit!
jag vet tyckte dom var jättefina :) dom där äkta var lite speciella :)
har inte hunnit kolla på skopunkten än :O
hur ser dina ut då? :)
JA nu saknas det massor minsann! om EXAKT en månad är jag arton :D då blir min present till mig själv att komma på din inflyttningsfest :D och det blir också min present till dig ;)
LAVJO

2007-09-12 @ 12:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback