the countdown

lägenheten står halvtom, eller halvfull - välj själv. Hur som helst kan man börja känna lukten av flytt. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Det känns förvirrat och knäppt.
Jag måste hela tiden övertyga mig själv om att det ÄR rätt, vilket jag bara vet när det väl är gjort, när jag lämnat Åmål för Göteborg och överlämnat mitt hem för att bo granne med Liseberg.
Alla andra ska ju ändå flytta från Åmål/ Säffle så varför skulle inte jag också göra det? Det för mig närmre Majja åtminstone, vilket är ett stort plus i tillvaron!
Anna blir ju så småningom också Götebrud...möjligen även så Bettan när hon återväder från London som hon anländer till imorrn, men ju närmre Göteborg jag kommer desto längre bort är Sarah som nyss blivit Norsk och bor i Gejlo. 60 mil är inget man klämmer på cykeln precis.

För att peppa mig själv ska jag här och nu ge er en inblick i hur mitt nya hem kommer se ut när jag har kört igenom skiten med grävmaskin och våld.

image189
korgarna och byrån finns redan, men resten skall jag investera i soon!
22-23 september åker vi ner och inreder och kikar runt på ikea med Majja:)

sen blir det inflyttningsfest och alla är bjudna haha!



knöl

Kommentarer
Postat av: jennifer

Jag har kollat in den där byrån med spegeln, garderoben OCH sängen, massor!! Jag tycker du ska ha inflyttningsfesten EFTER 12e oktober för då är jag MYNDIG :D plus att jag kanske fått lite pengar så jag har råd att komma också :$ saknar! jag vill veta mer om vad som händer dig! skriv mer :)

2007-09-08 @ 17:41:15
Postat av: Majja

MAJJA GOES WILD OF READING THIS TEXT! make time go faster. love

2007-09-08 @ 18:19:31
Postat av: Miss FancyPants

Har också en stor shoppingrunda på Ikea framför mig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback