2008 rockar!

Klockan har börjat ticka på ett nytt år.
Julen blev fin trots jobb och slit, ordet annorlunda har fått en
annan betydelse i min värld och innebär numera något bra.

Vi har världens finaste gran, jag vill att den alltid ska stå där den står.




Nyår blev inte planerat alls i år, men det behöver inte heller betyda att jorden går under.
Det blev ett lugnt festande hemma hos Bettans guy. Tror baskemej att jag var hemma radan
kvart i 2...så tidigt kommer man inte hem när man är ute i Göteborg med Petra, Felicia och Ester...då kommer man hem kvart i 7! Ester fick för sig att vi skulle ut och supa till efter jobbet en kväll klockan 23.oo. Vi traskade iväg till Ches Amis, drack billig öl och blev bjudna på shots av stockholmare för att sedan bege oss till Park Lane där Petra och Felicia spenderade onykter tid.

Stockhomare:
-Jaha, du är från Åmål? Är det inte där man käkar skitgoda hamburgare i en rosa kiosk?

Det var 22 på Park Lane, men Petra kirrade biffen! Hon babbalde på som vanligt, lyfte på repet och fixade gratis garderob. Ahh, det var kul som faaaaan där inne! Mycket folk och bra musik. Damn, vi dansade på senen minsann...det gjorde Roland också...men han trillade ner 30000 gånger.
Gratis fyllekäk på TinTin sen såklart.

Ester:
-Men vafan är det här??! Kycklingbaguette? Vi gillar inte curry. Nu ska jag och Lisa ha en räkmacka.

I söndags var jag, Ester och Tessi hemma hos Emma och rökte vattenpipa och drack te och skrattade och gäspade med Emmas kompisar. Det var soft, ända till jag och Tessi fick råspringa till bussen.

Höjdpunkten soo long under år 2008 då? Jo, 9-10 januari. Jag kunde inte vara lyckligare. För några dagar sedan blev jag tillfrågad att vara make-up model av en helt främmande person. Jag tackade ja och har under de 2 senaste dagarna blivit sjukt snyggt sminkad på MakeUp Studion. Egentilgen skulle jag blivit plåtad igår också men eftersom jag började jobba kl.15 så sket sig det...men jag hänger inre läpp för det. Hon kommer ringa mig nästa gång hon behöver modell för plåtning:)

image257





Känn dig ful och jävlig!
(Det gjorde iallafall jag när smicket simmade ner i handfatet)


Fortsättningen på år 2008 ska bli lika bra som början.
Idag jobbar jag min 8:e dag i rad, sen är jag ledig heeela helgen. Då blir det personalfest med Grillköket i Åmål. Hörnan och bowling is the shit.

Kom inte till Café TinTin idag för jag vill slöa!

svejs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilken heting...=) Skitsnygg verkligen=) hur har du det då?? Vär väl påtok för längesen nu va... måste träffas... kyssar

2008-01-12 @ 13:54:58
Postat av: jennifer

skojjaru!? snyggast i hela världen!

2008-01-12 @ 15:20:18
Postat av: lisa

vem? inga anonymiteter på min blogg, skämmes ta mej fan:P

2008-01-13 @ 13:57:59
Postat av: Eve

Förlåt så mkt...=)=) blev så bländad så jag glömde..=) puss

2008-01-14 @ 13:06:31
Postat av: lisa

nämen är det du evus:) man tackar! jag har det bra, lite snålt me stålar denna månad bara haha, men det är väl så för dom flesta i januari. Ja n u är det verkligen på tiden att vi träffas...jag fyler år den 27 feb och då tänker jag ställa till med kalas här:D kyss

2008-01-15 @ 10:47:04
Postat av: E

Det låter ju underbart=)=) Du får höra av dig en stund innan tycker jag=) Kyssar

2008-01-16 @ 14:12:49
Postat av: lisa

i will. sambuca tycker jag ska stå på bordet den dagen:D kösser

2008-01-16 @ 15:49:03
Postat av: E

Vad annars?? å så tycker jag att det ska vara kalasfullt oxå... :P Hehe

2008-01-16 @ 21:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback